1. Serverele momentan nu sunt pe noul update.
2. Dproto e afectat de acest update, din aceasta cauza nu s-a facut update la servere.
3. Functia de "connect" a disparut (doar pe partea steam).
4. xRedirectul e afectat.
5. Redirectele sunt inutile in aceste momente.
6. E gata cu updateul? NU, mai urmeaza unul.
7. A aparut AmxModX 1.8.2.
Redirecte:
Cele clasice functioneaza, INSA! doar pe nonsteam. Ca sa faceti dropuri trebuie sa adaugati manual IP-urile serverelor in diverse masterservere precum: css.setti.info / gametracker.rs / gametracker.com / game-monitor.com / si orice alte site-uri mai gasiti.
De ce a aparut acest update? Care e rostul?
Foarte simplu, e un plan de marketing foarte jegos din partea celor de la VALVE. Sa va explic o mica istorie:
In noiembrie, 2000 - a aparut prima data Counter-Strike 1.0
In septembrie 2003 - Counter-Strike-ul a ajuns la versiunea 1.6
In 2004-2005 a fost lansat Counter-Strike Source care a fost un esec total deoarece atunci a fost migrarea celor de la VALVE pe platforma STEAM, de la non-steam la 12 dolari o licenta e o diferenta destul de evidenta. Din acest motiv CS 1.6 a fost/este/si ramane de vazut daca va fi cel mai jucat joc din lume (FPS).
Din 2005 pana in 2009 VALVE a luptat contra lui Crock (tatal dproto-lui) cu fel si fel de updateuri, pana s-au lasat ferm convinsi ca nu ajung nicaieri. In felul asta, au lansat alt tip de Counter Strike si anume Global Offensive. Ok bun, au lansat BETA Key's sa faca gamerii curiosi, oferte de weekend samd, ce au rezolvat? 30% din licentele vandute sunt folosite . Evident vor sa evite esecul din trecut (CS S), dar cum poate fi facuta asta? anihiland concurenta, chiar propria lor creatie (CS 1.6). Update-ul nu a facut decat sa distruga gameplay-ul, pe absolut toate forum-urile bazate pe CS 1.6 detinatorii de steam se plang de proasta rula a jocului.
PGL, ACL, IEM samd au renuntat sau renunta treptat la CS 1.6. PGL in schimb a renuntat la CS 1.6 inainte sa apara update-ul, anuntati de VALVE, planul lor de marketing diabolic.
In concluzie, pe CS 1.6 vindeau anual zeci de mii de licente de STEAM, in schimb la CS:GO o sa vanda cu milioanele, plan bun de marketing? Da, in favoarea lor, nu a gamerilor intradevar pasionati de un joc old-school.
Alta idee, redirectele ii afectau? Da, bun au facut masterserverul STEAM-ONLY. In schimb (cred) ca sunt afectati si de "firmele" de dropuri/boost care bindeaza 60% din tastele jucatorilor. Cum sa castige baietii cu dropuri/boost bani grei, iar VALVE sa faca un profit nesemnificativ de pe licentele CS 1.6 .
www.cs16-hd.blogspot.ro
EduArT
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu